sobota, 4 listopada 2017

Skudexa nowy lek na silne bóle

Skudexa nowy lek na silne bóle 

W arsenale leków przeciwbólowych przybył nowy lek, który w jednej tabletce zawiera dwa skuteczne i już od dawna z powodzeniem stosowane leki.
Ten nowy lek złożony to Skudexa (czytaj Skudeksa).

Zawiera w sobie Tramal i Dexak. Oba leki o wypróbowanym, ale odmiennym działaniu przeciwbólowym, w jednej tabletce stanowią dobre i często skuteczne połączenie.

Takie połączenie może się okazać dobrym rozwiązaniem na uporczywe i dokuczliwe bóle, które słabo lub w niewystarczający sposób reagują na inne leki przeciwbólowe.

Bóle stawów, bóle kręgosłupa, reumatyzm, dna moczanowa, bóle mięśni i zapalenia ścięgien to tylko najczęstsze z chorób w których Skudeksa może szybko i skutecznie przynieść ulgę i wyleczenie.
Skudexa skuteczny lek na bóle przeciwbólowy

Cena leku Skudexa

  • Skudexa tabletki, opakowanie zawiera 10 tabletek, cena: 21
  • Skudexa tabletki, opakowanie zawiera 20 tabletek, cena: 39
Nie ma ceny urzędowej na tabletki Skudexa, a więc cena może być różna w aptekach. Aby zmniejszyć koszty leczenia, warto więc sprawdzić kilka aptek. Różnice cen  mogą osiągać nawet ponad 25% (zależy od miasta i apteki).

Czy Skudexa jest na receptę ?

Lek Skudexa jest dostępny w aptece wyłącznie na receptę.

Czy Skudexa ma refundację NFZ ?

Niestety nie, lek Skudexa jest lekiem sprzedawanym ze 100% odpłatnością pacjenta, bez zniżki.

Oznacza to także, że cena leku Skudexa może się różnić w każdej aptece. Warto sprawdzić w kilku aptekach, ponieważ ceny tego leku mogą być sporo niższe niż podane powyżej.

Dawkowanie leku Skudexa

Tabletki połykać na 30 minut przed posiłkiem i popijać sporą dawką płynu (najlepiej przegotowaną wodą).

Najczęściej Skudexa jest stosowana po 1 tabletce w razie potrzeby, to znaczy w razie wystąpienia bólu.

Jeśli to konieczne dawkę leku można powtarzać, ale nie częściej niż w  odstępach 8 godzin i nie dłużej niż przez 5 dni.

Nie wolno przekraczać dawki 3 tabletek w ciągu 24 godzin.

Osoby w starszym wieku nie powinny zażywać więcej niż 2 tabletek  na  dzień.

W wyjątkowych wypadkach lekarz może zwiększyć dawkę Skudeksy do 3 tabletek na 24 godziny (co 8 godzin).

Osoby z uszkodzoną wątrobą lub nerkami nie powinni zażywać leku Skudexa, a jeśli już to lekarz może im zalecić stosowanie dawki maksymalnej 2 razy po 1 tabletce na dobę (1 tabletka co 12 godzin).

Kiedy nie należy w ogóle używać leku Skudexa ?

  • alergia na leki przeciwbólowe
  • alergia na składniki tabletek 
  • zapalenie skóry po nasłonecznieniu w wyniku stosowania leków
  • czynna choroba wrzodowa żołądka
  • krwawienie z przewodu pokarmowego
  • owrzodzenie lub perforacja wrzodu w przeszłości
  • choroba Leśniowskiego i Crohna
  • wrzodziejące zapalenie jelita grubego
  • ciężkie uszkodzenie wątroby
  • niewydolność serca
  • poważne uszkodzenie funkcji nerek
  • skłonność do krwawień (skaza krwotoczna)
  • duże odwodnienie
  • zatrucie alkoholem
  • zatrucie tabletkami lekami przeciwbólowymi, narkotykami lub psychotropami
  • leczenie lub poprzednie leczeni inhibitorami MAO
  • niewystarczająco leczona padaczka
  • znaczne zaburzenia oddechowe
  • ciąża i karmienie piersią
  • astma apirynowa
  • obrzęk naczynioruchowy

Ulotka leku Skudexa

Ulotkę dołączoną do opakowania leku Skudexa można bezpłatnie przeczytać lub ściągnąć na komputer (download) na tej stronie internetowej.

Skudexa a alkohol

Nie wolno spożywać alkoholu podczas zażywania leku Skudexa. W przeciwnym razie może dojść do groźnych dla zdrowia powikłań i komplikacji. 

Objawy uboczne leku Skudexa

Każdy lek, może spowodować działania uboczne i Skudexa  też.

Poniżej wymienione są najczęstsze działania uboczne tego leku, nie są to wszystkie możliwe działania uboczne, a więc jeżeli wystąpią jakieś niekorzystne efekty stosowania leku Skudexa to należy zgłosić je do lekarza leczącego daną chorobę tym lekiem.

Objawy alergiczne szczególnie duszność, znaczne osłabienie, spadek ciśnienia tętniczego krwi lub obrzęki (szczególnie twarzy, języka, warg) wymagają bezwzględnego i szybkiego skontaktowania się z lekarzem lub szpitalem.

Inne objawy:
Częste lub bardzo częste:
  • nudności
  • zawroty głowy
  • nudności i wymioty
  • bóle brzucha
  • biegunka, niestrawność
  • ból głowy
  • senność, uczucie senności, zmęczenie
  • zaparcie
  • suchość w ustach
  • poty

Rzadziej występujące skutki uboczne:
  • kołatanie serca, szybkie bicie serca
  • uczucie omdlenia
  • zapaść, niskie ciśnienie krwi
  • wysokie lub bardzo wysokie ciśnienie krwi 
  • chrypka, bezgłos i duszność lub suchy kaszel
  • zaburzenia psychiczne
  • płytki lub powolny oddech
  • uczucie wirowania
  • bezsenność/trudności z zasypianiem
  • nerwica  i niepokój
  • uderzenia gorąca
  • wzdęcia
  • uczucie gorąca/dreszcze
  • reakcje skórne (swiędzenie skóry, wysypka

Rzadko lub bardzo rzadko występujące skutki uboczne

  • obrzęk warg i gardła
  • choroba wrzodowa żołądka/dwunastnicy
  • perforacja lub krwawienie z wrzodu
  • objawy ze strony prostaty
  • zapalenie/uszkodzenie wątroby
  • uszkodzenie funkcji nerek
  • przemijająca utrata przytomności/(omdlenie
  • halucynacje
  • zatrzymanie wody w organizmie/obrzęk kostek
  • brak apetytu
  • trądzik
  • ból pleców
  • częste oddawanie moczu
  • zaburzenia miesiączki
  • swędzenie, mrowienie, drętwienie, drżenie, skurcze mięśni, osłabłe mięśnie
  • brak orientacji
  • bezsenność/koszmary
  • niewyraźne widzenie
  • zaburzenia psychiczne
  • napady padaczkowe

Podziel się swoją opinią

Proszę osoby, które leczą się lub leczyły się lekiem Skudexa o opinie na temat działania tego leku, jego wad, zalet i ewentualnych działań ubocznych.


47 komentarzy:

  1. Stosuję lek od niedawna ale zdążyłam zauważyć że wywołuje on objawy podobne do stanu zwanego kacem - zawroty głowy, senność, nudności ale także czasami efekty jak po zażyciu narkotyku - poprawa nastroju, przypływ energi, pozytywne nastawienie.
    Bardzo dziwny lek lecz nie da się ukryć, że skuteczny przy bólu głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuje II dzień i od 3 godz. zejść nie mogę z WC... choć ból pleców minął.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosowałam ten lek parę razy i wywołuje zawroty głowy, kołatanie serca, poty. Ból migrenowy mija.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosuję lek od 2tyg na silne bóle kręgosłupa, zgadzam się z pierwszym anoninem, suchości jak by się kaca miało zawroty głowy Ale u mnie ten lek powoduje bezsenność, dodatkowo świąd skóry i ogólne osłabienie..Ale na ból pomocny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę SKUDEXA 75 mg + 25 mg, z przepisu lekarza po 1 tabletce na noc, od 4 tygodni, po złamaniu kości udowej. Ponieważ ból prawie ustąpił, a skutków ubocznych specjalnie nie odczuwałem, chciałem zrezygnować z jego przyjmowania. Okazuje się to w moim przypadku nie takie proste. Po radykalnym odstawieniu zacząłem cierpieć na bezsenność. Teraz muszę s powrotem do niego wrócić i próbować stopniowo z niego rezygnować.

      Usuń
  5. Po jednej tabletce bardzo silne bóle krzyżowe minęły. Za to objawy uboczne, które się pojawiły były gorsze niż ból: nudności, omdlenia, zaniki świadomości, uderzenia gorąca, kilka godzin ulgi i powtórnie to samo, plus swędzenie skóry nie do opisania, przy czym alergiczką nie jestem. Nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dlugo cie tak trzymalo ? Mam to samo. Nudnosci, bezsennosc. Jak dlugo trzyma 1 tabletka ?

      Usuń
  6. Stosuje ten lek na ból nogi,lekarz zalecił mi abym oszczędzała nogę,lecz zawsze po zażyciu tego leku nie mogę usiedzieć w miejscu . Jestem pobudzona i dziwnie zadowolona ze wszystkiego ,na ból działa bez problemu . Gorzej jest kiedy przestaje działać , boli mnie głowa i jest mi nie dobrze , jestem senna i otępiała zupełną przeciwieństwo poprzedniego stanu . Jest to silny narkotyk z którym nie należy przesadzać . Jak widać są plusy i minusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo po tym leku. Po uplywie 8 godzin jestem nie do życia ciśnienie wysokie , głowa tak boli że ledwo na oczy widzę , litram wypija wodę . Ciesząc się chwilę źe noga nie boli. Od czterech lat jestem na różnych lekach które zawierają tramal niestety każdy z nich działa tak samo na mnie. Organizm nie toleruje już tego leku od dawna ..nie mam pomysłu jak żyć bo ból zabiera wszystko a z czasem zabiera co raz więcej.

      Usuń
  7. Skudexa silny i pomocny w krytycznych sytuacjach działa natychmiastowo. Polecam. Jest efekt lekkiego skolowania ale przez chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. Efekt skołowania trwa krótko, a działanie u mnie, osoby starszej trwa całą dobę.

      Usuń
  8. jestem po pierwszej tabletce rzeczywiście na ból pomogła efekt uboczny to stan upojenia jak po kilku drinkach utrzymywał się kilka godzin

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisala mi ten lek pani neurolog na rwe kulszowa z bolu nie moglam. Wzielam wczoraj wieczorem pierwsza tabletke. I mam dosc dzis rano juz jej nie wzielam. Wczoraj po godzinie od zazycia mile uczucie jak bym byla na chaju. Zaczelo mnie rzucac po pokoju zimne poty przyspieszony puls nudnosci. Polozylam sie przed 23 do lozka bylo lepiej. Budze sie rano po 10 godzinach a tu dalej to samo mroczki w oczach sucho w buzi jakbym pila cala noc. Swiatlo mnie draznilo zawroty nic nie smakowalo i spalam dzisiaj caly dzien z przerwlami przed chwila wstalam. I to po jednej dawce a mam je brac 2 razy dziennie. Teraz jest juz znacznie lepiej ale tego leku w zyciu juz nie wezme.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz tak po pierwszej tabletce później powinno minąć ja biorę już ponad dwa miesiące 3 razy co 8 godzin na twe kulszowa i bóle kolan bo nawet kroku nie mogłam zrobić działa dobrze przeciwbólowo spróbuj nie mam takich skutków ubocznych jak opisujecie po pierwszej dawce tak mogło być zycze zdrowia

      Usuń
  10. Ja go wzięłam jakieś 4 godz temu ... na ból kregoslupa pomógł. Jakoś póki co nie mam efektów ubocznych..mam nadzieję że tak pozostanie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekty uboczne gorsze od samego bólu, wymiotuję po tym już 4 raz w ciągu 10h. Pierwszy raz mi się coś takiego przydarzyło. Dziękuję za takie leki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wiecej nie wezmę tego leku . Masakra. Zawroty glowy , nudnosci, wymioty , oslabienie, świąd skóry, szkoda gadac . Na początku wszystko super. Energia , dobry nastrój, pptem koszmar. Nigdy wiecej nie wezmę. Najgorsze ze wole zeby mnie plecy bolaly niz mam sie czuc yak jak sie czułam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem w miarę zadowolony z działania .Po zażyciu lekkie otępienie które po godzinie ustępuje tak jak i ból i tak 5-6 godzin czilautu a potem po woli bez zejścia ból wraca

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba pamiętać, że każdy lek działa na każdego inaczej. W moim przypadku nie ma żadnych uciążliwych skutków ubocznych brania Skudexa. Biorę najrzadziej jak się da 1 lub 2 tabletki w krótkim odstępie czasu. Ból przechodzi, czuć przymulenie i senność ale ogólnie na plus. Żaden Ketonal nie pomagał, a poza tym bolało mnie serce. Na drugi dzień zazwyczaj boli mnie głowa ale pomaga zwykła tabletka przeciwbólowa typu Apap.

    OdpowiedzUsuń
  15. A JA bardzo polecam Skudexa.MAM silne bole rak,barku,kregoslupa i dużo nocy nieprzespanych.BIORE dwa razy w tygodniu 1\2 tbletki na noc,bol mnie nie budzi jest super.zaden lek mi do tej pory nie pomagal

    OdpowiedzUsuń
  16. Początkowo nie kojarzylem biegunki lekkiego bólu głowy i świądu z tabletka i. Po któreś nocnej wizycie w ubikacji zacząłem czytać ulotkę. Lek odstawilem wieczorem bo ból już się nie pojawił (po usunięciu napletka). Prawdopodobnie już nie wrócę do tych tabletek. Jacek

    OdpowiedzUsuń
  17. Po pierwszej tabletce bez sensacji ból rwy kulszowej ustąpił rano ból powrócił po zażyciu drugiej ból mijał ale pojawiły się poty,lekkie wirowania mdłości i zarejestrowałem spadek tętna chociaż ciśnienie w normie 130/85 (66 lat) trzeciego dnia czułem lekki ból po trzeciej tabletce trzy godziny czułem się świetnie w dobrym nastroju i bez bólu lecz w kolejnych godzinach powróciły wirowania mdłości i stan jak na "kacu" spadek tętna do 55(normalnie ok 700).Zastanawiam się nad trzecią tabletką.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, jedyna tabletka która mi
    pomogla mam rwè kulszową zwyrodnienie kolana ból mięśnia , polecam z uwzględnieniem, że jednemu pomaga teśćiowa drugiemu córka

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie tabletka bardzo pomocna. Żadnych skutków ubocznych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lek stosowałem po operacji biodra (endoproteza).Okres stosowania sześć siedem dni.Lek bardzo dobry bez skutków ubocznych.Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Brałam ten lek 3 tygodnie. Po odstawieniu jestem 6 dzień. Jestem ogólnie w złej formie. Czy wy też tak mieliście?

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę ten lek od kilku tygodni na bule kolana,ból przechodzi praktycznie w ciągu godziny.czy zauważyliście może że po skudexe traci się na wadze?czy to tylko u mnie bo biorę też kilka innych lekow, które mogą powodować spadek wagi

    OdpowiedzUsuń
  23. Do unknown:

    Tak. Też tak miałam. Tramadol może wywoływać lub potegowac depresję. Za kilka dni powinno wszystko wrócić do normy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi po tym leku mało serca z klatki nie wyrwało tak waliło jak oszalałe także nigdy więcej

    OdpowiedzUsuń
  25. Lek bardzo dobry pomaga odrazu nie czytać bzdurnych opini pisanych przez konkurencję.Cos nowego na rynku bardzo dobrego.Polecam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem po pierwszej tabletce. Najpierw z 4 godziny byłam popudzona potem przeszło to w mega senność i omamy słuchowe. Aaa i niema szans żeby po tym wsiąść za kółko. Ból kręgosłupa przeszedł ale....coś za coś. Oby nikt nie musiał tego brać

    OdpowiedzUsuń
  27. Lek dobry na bóle kręgosłupa ale skutki uboczne męczą zawroty głowy u mnie bezsenność ból głowy ale jak do tej pory pierwszy lek który faktycznie pomaga na bóle kręgosłupa

    OdpowiedzUsuń
  28. O jakiej konkurencji czlowieku piszesz ludzie naprawde maja dolegliwosci po zażyciu tego leku.U mnie w pierwszy dzien straszne wymioty,pozniej mdlosci i uraz do jedzenia,po wszystkim mnie mdlilo...Jesli Tobie nic nie bylo to zycze smacznego ale miej litosc dla innych

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobnie było u mnie: zawroty głowy jak na kacu - po 1x tabletce. Swędzenie i nudności z takim bólem w żołądku, gdy się człowiek bardzo boi. Ból barku zmniejszył się, ale nie do końca. Jestem astmatykiem "aspirynowym". Miałem zaburzenia oddechu - jakbym nagle zapomniał oddychać i nagle zwiększa się tętno serducha. Lek fatalnie na mnie działa. Nie wiem, czy brać nadal (lekarz miał w du...e moje objawy i nie zmienił dawkowania: 1x dzień).

    OdpowiedzUsuń
  30. Działanie leku niemal natychmiastowe. Jednak skutki uboczne równie szybko się pojawiają. Nudności, senność ogólne otępienie. Nie wyobrażam sobie wsiąść za kółko. Dawka 2x1 tabl.

    OdpowiedzUsuń
  31. Super lek. Świetnie uśmierza ból.na początku brania kołowało się w głowie, ale teraz już tego uczucia nie mam. Chyba powoduje chudnięcie . Mam także uderzenia gorąca i zlewne poty.biorę miesiąc na ból barku i rzs. Skudexa powoduje u mnie że mam dużo energi i chce mi się żyć, bez niej jest ciężko ciągle coś boli. Jeden dzień nie brałam to miałam fatalne samopoczucie, chciałam tylko spać i nie miałam energi.martwi mnie tylko 5 dniowe stosowanie. Ja biorę dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie bardzo skuteczny lek przeciw bólowy i dobre samopoczucie bo wiadomo nie boli chce się żyć.Ubocznych dolegliwości nie mam.Biore na noc dobrze śpię.Rano super funkcjonuje jest super.Tylko jak długo można,mam nadzieję że bóle kiedyś mina bez brania tabletek,bo na co inne szkodzą no i są drogie

    OdpowiedzUsuń
  33. Okropny lek. Ból minął ale pojawiły się:
    -omdlenie
    -zawroty głowy
    -poty
    -drętwienie warg
    - ogólne otępienie i osłabienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba indywidualne odczucie
      Ja z uwagi na przeszywajacy ból rwy kulszowej biorę 3 tab na dobę. Czuję ulgę i nie zauważyłem żadnych skutków ubocznych. Tak że polecam. PS. Wcześniej brałem maksymalne dawki dicklacku potem poltramcombo ból nie mijał także skudexa zdecydowanie lepsza

      Usuń
    2. Jak dlugo to moze trwac po 1 tabletce ?

      Usuń
  34. Lek dziala dobrze nawet za dobrze. Zadnych skutkow ubocznych po za swedzeniem skory. Mam ciezkie bole glowy. Od 3 tyg stosuje lek . Bywalo ze bralem 2 tabl 3 razy dziennie. 30 dni brania leku i dupa . Uzaleznilem sie. Dwie noce nie spie prawie . Do tego dreszcze swiatlowstret i lekkie mrowienie w nogach. Jest ciezko bo chodze do pracy mega oslabiony. Na kolejne zwolnienie mnie nie stac. Walka zeby nie wziasc bo bede juz skonczony. Motywuje mnie tylko fakt ze mam 4 letnia coreczke . Mam nadzieje ze przejdzie lada dzien czy moze lada noc.I ze wytrwam w tym.
    Z gory przepraszam za bledy .
    Ogolem raczej nie polecam .

    OdpowiedzUsuń
  35. silny ból po wypadku przechodził bardzo szybko i na długo wystarczały mi dwie tabletki dziennie rano i wieczorem jestem z niego bardzo zadowolony w moim przypadku nic nie pomagało jednak wystąpiły skutki uboczne zawroty głowy zimne poty czułem się rozweselony to oceniam akurat na plus. Nie wyobrażam sobie żeby po tej tabletce wsiaźć za kierownicę pomimo tego że jest ze mnie potężny facet działa na mnie bardzo silnie

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdy wzięłam cała tabletkę miałam nudności i zawroty głowy. Teraz biorę połowę lub nawet cwiartkę i jest rewelacyjnie Ból zwyrodnieniowy biodra i kręgosłupa mija a skutków ubocznych nie mam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Mój tata zażył ten lek wieczorem przed snem i nie mógł spać, ma 82 lata. Rano przed śniadaniem wziął kolejną tabletkę i zaczął się tak źle czuć - zawroty głowy, mdłości, wymioty, nogi jak z waty, dezorientacja, podwyższone ciśnienie krwi - 145/65, gdzie zawsze ma idealne 120/70. Co z tego, że ból mija jak objawy niepożądane są 1000 razy gorsze i człowiek myśli czy po tym leku nie zejdzie. Co prawda uważam, że w takim wieku nie powinno się brać jednak takiego leku. Oprócz tego tata ma przewlekłą chorobę nerek, więc metabolizm mógł być spowolniony i kto wie czy nie spowodowało to przedawkowania. Może powinien zrobić dłuższą przerwę pomiędzy kolejną dawką. Tak czy inaczej powiedział, że nigdy więcej już go nie weźmie... nie dziwie się, bo objawy są po prostu tragiczne. Lepiej już żyć z tym bólem kręgosłupa i stawów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja biore Skudexe od okolo 3 miesiecy na bardzo silne bole glowy wywolane przewleklym ostrym zapaleniem zatok. Niestety tylko ten lek mi pomaga. Na poczatku byla lekka euforia zaraz po zazyciu leku lecz to mija po jakims tygodniu. Skutki uboczne to nudnosci ale mieta pomaga. Dla mnie dzialanie euforyczne tego leku jest dobre poniewaz nie mysle o bolu ani o tym ile jeszcze bede musiala brac tej skudexy zanim mnie wylecza. Zazywam jeszcze poltram combo. Skudexa lepsza ale lekarze nie chetnie ja wypisuja.mnie glowa nap... dala od 8 miesiecy tak ze bez lekow to po scianie chodze i ledwo moge do lozka sie doczlapac aby sie polozyc wiec juz wole sie uzalenic w razie co od lekow pzreciwbolowych i miec pozniej goraczke oraz wymioty przez okres 2 tygodni niz kazdego dnia przechodzic niewyobrazalne wrecz meki. Moge za to podziekowac mojemu bylemu interniscie ktory leczyl mnie 2 razy z zapalenia zatok i nie wyleczyl do konca tylko zaczal tabletki przecibolowe przeisywac. Po roku czasu okazalo sie ze mam ostre przewlekłe zapalenie zatok plus polip w nosie. To tyle o lekarzach.wiec teraz musze sie meczyc kazdego dnia. Ale skudexa jest skuteczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam.Tabletki stosowałem po operacji zerwania więzadeł stawu barkowo- obojczykowego,ból niesamowity.Po zastosowaniu jednej tabletki ból znikał w około 90 % po około 30 minutach na mniej więcej 6-8 godzin.Co zaobserwowalem w tym czasie to napewno byłem bardziej zrelaksowany z lekkim humorkiem i jakby lekkim otępieniem,żadnych rewolucji żołądkowych,skórnych i innych nie bylo.Ogolnie oceniam lek pozytywnie ale odradzam prowadzić auto.

    OdpowiedzUsuń
  40. Stosuję na zapalenie stawu krzyżowo -biodrowego.Inne leki nie pomagają,no może jeszcze Doreta i zastrzyki Naklofen.Objawy uboczne u mnie...suchość w ustach,trochę boli głowa ale w porównaniu z bólem tego stawu to zwykła "pestka".Nie napiszę że polecam,bo każdy lek może inaczej działać na dany organizm.Dla mnie pomocny.Pozdrawiam i życzę wszystkim zdrowia.

    OdpowiedzUsuń