czwartek, 4 lutego 2016

Soolantra - nowy lek na trądzik różowaty dostępny w polskich aptekach

Soolantra - krem na trądzik różowaty

Soolantra to lek, który dopiero co został zarejestrowany w Polsce.
Jest to wartościowy lek w leczeniu dokuczliwego, przewlekłego schorzenia skórnego - trądziku różowatego. Soolantra zawiera nowoczesny lek ivermectin (iwermektynę).

Na trądzik różowaty z reguły chorują osoby w średnim wieku.
Choroba ta polega na pojawianiu się procesu zapalnego w skórze niektórych okolic ciała.
Objawy skórne to głównie na skórze twarzy, pojawiające się zaczerwienienia, grudki i krostki. Jest też nadmierna tłustość skóry (skóra łojotokowa), a drobne naczynka krwionośne w tych obszarach skóry są poszerzone.
Trądzik różowaty przebiega na zmianę z zaostrzeniami i wyciszeniami objawów chorobowych.
Uważa się, że może być powiązanie pomiędzy mikroskopijnym pasożytem o nazwie nużeniec (łac. Dermodex), a powstaniem trądziku różowatego.
Soolantra zawiera iwermektynę, lek przeciwpasożytniczy, a więc teoretycznie powinna pomagać w leczeniu trądziku.

mirvaso trądzik różowaty żel
Miejsca występowania wykwitów

Soolantra

Soolantra krem trądzik różowaty
Soolantra to krem leczniczy do stosowania na skórę, w le­cze­niu zmian za­pal­nych w postaci grud­ko­wo-krost­ko­wej trądziku różowatego. Nadaje się tylko dla osób do­ro­słych.

Soolantra - przeciwwskazania


Najważniejsze przeciwwskazanie to uczulenie na lek lub którykolwiek składnik preparatu. Kremu nie wolno nakładać na okolicę oczu, ani stosować na podrażnioną skórę ani na otwarte rany.

Nie należy przesadzać z ilością i częstością smarowania kremem - stosujemy zgodnie z zaleceniami lekarza.

Skutki uboczne

Zaczerwienienie, podrażnienie i suchość skóry oraz świąd i uczucie pieczenia, (to występować może dość często, u ok. 1 osoby na 100 stosujących Soolantrę)

Skutki uboczne mają za­zwy­czaj ła­god­ne lub umiar­ko­wa­ne na­si­le­nie i zwy­kle zmniej­sza­ją się w trak­cie dal­sze­go le­cze­nia.

Stosowanie podczas ciąży i karmienia piersią

Unikamy stosowania kremu Soolantra na skórę u kobiet w ciąży i podczas karmienia piersią.

Soolantra zastosowanie

Krem Soolantra na­le­ży sto­so­wać 1 raz na dobę przez ok. 4 miesiące. Nie należy stosować przerw. Po pierwszym cyklu leczenia można go po­wtó­rzyć w późniejszym terminie. 
Gdy nie widać po­pra­wy po 3 mie­sią­cach na­le­ży prze­rwać stosowanie leku.

Nakłada się małą ilość kremu (jak ziarn­ko gro­chu) na: czoło, pod­bró­dek, nos i oba po­li­czki. Smarujemy cien­ką war­stwą na twa­rzy, uważając na oczy, wargi i usta. Nie smarujemy innych miejsc na ciele. Po smarowaniu myjemy dokładnie ręce. Inne kremy i kosmetyki stosujemy po wchłonięciu się kremu z Soolantrą.

Soolantra cena

Lek Soolantra (producent Galderma) jest dostępny wyłącznie w aptekach na receptę, bez refundacji na 100%
Soolantra cena orientacyjna za tubkę zawierającą 15 g  kremu ok. 65 zł.

Cena leku Soolantra w serwisie Ceneo 

Obecnie (28.06.2016) Soolantra nie jest dostępna w produktach serwisu Ceneo.
Można sprawdzić czy nie został w międzyczasie dodany poprzez ten link.

Soolantra ulotka

Dodatkowe i szczegółowe informacje o leku Soolantra można znaleźć w:

94 komentarze:

  1. Witam czy Soolantre można stosować na sam rumien czy tylko na krosty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez stosowalam ten lek jednak bez efektu, ale badzo mi pomogly i na rumien i na krosty zabegi w gabinecie i dostalam preparat do smarowania i suplement, Jak do tej pory jest OK ale leczenie troche trwala. Do nich to z zagranicy nawet przyjezdzaja ludzie. A mnie podzialalo to sie dziele bo wiem jaki to problem. Ja sie na ulice wstydzilam z domu wyjsc i wszyscy ciagle mnie pytali co mi sie na twarzy zrobilo. To bylo okropne. Ten gabinet jest w Warszawie nazywa sie Indigo i podaje telefon 884616116. Wczesniej nic nie pomagalo nawet solantra, a teraz super nawet bez makijazu moge wyjsc. Do nich to nawet z zagranicy na leczenie przyjezdzaja ludzie bo to trzeba kilka dni codziennie na zabieg przychodzic.

      Usuń
  2. U mnie stwierdzono trądzik różowaty , wcześniej leczyłem rozexem , efekty słabe i po długim czasie , po ół roku nawrót czerwonych , piekących plam na twarzy .
    Po zastosowaniu soolantry poprawa nastąpiła po 4 dniach , po 2 tygodniach zaczerwienienia były już prawie nie widoczne a skóra normalna jak przed laty , cała kuracja ma trwać 4 miesiące . Dodatkowo na dzień smaruję kremem przeciwsłonecznym La Roche Posay , ale to już chyba zbyteczne . Jak na razie efekt działania soolantry super . Lek jest nowy dopiero w lutym 2016 zarejestrowany w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak stosowałeś Soolantrę na dzień czy na noc? Ja mam przepisaną na dzień ale średnio mi to pasuje, wolałabym noc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Czy jest jeszcze ktoś kto stosuje lub stosował krem Soolantra? Wiem że jest praktycznie nowym kremem, mój dermatolog mi go zapisał i jestem Ciekaw jego działania. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosuję solantre trzy misiące poprawa jest dermatologmoja powiedziała że do roku można stosować

      Usuń
  5. Efekty super! Po 3 dniach poprawa. Ja stosuje na noc

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od dzis zaczynam stosowac, ciekawe czy coś ten krem mi pomoże...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomaga faktycznie ,ale czy faktycznie może pomoc na tyle,ze grudki już nigdy nie powrócą po zakończonej terapii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soolantra działa, miałam trądzik między drugim a trzecim stopniem.Znika całkowicie, oytanie na k=jak długo?

      Usuń
    2. Ja miałam na czole rumieniec i grudki. Po 2 tyg.sosowania Soolantry objawy prawie ustąpiły. Ale najgorsze jest to, że jest to choroba nieuleczalna i niestety często powraca.
      Trzeba więc zmienić tryb życia, unikać słońca no i stosować odpowiednią dietę. Zero cukrów, nabiału, alkoholu,ostrych przypraw, gorących potraw, unikać mocnej kawy i herbaty. Pić dużo wody. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Stosuję od ok. miesiąca i jestem bardzo zadowolona. Krem ma bardzo delikatne działanie, nie powoduje żadnych podrażnień, łatwo się wchłania, skóra wygląda naturalnie i świeżo. Oby tylko efekt utrzymał się także po zakończeniu kuracji. Nadaje się świetnie pod makijaż, nie trzeba mieć oporów przed stosowaniem go na dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz o dokładnie takiej samej treści znalazłem z datą 17.10.2016 na innym forum, link: http://medyczka.pl/differin-pogorszenie-stanu-cery-36984

      Usuń
    2. Dzieki za czujnosc. Tak wlasnie dzialaja marketingowcy, wypisuja peany jako "zadowoleni uzytkownicy" gdzie sie da. Eh i wierz tu internetom.

      Usuń
    3. tak samo o nomacne czy jakoś tak, praktycznie wciskają to gdzie się da i tzn. kopiowanie komentów, nie raz czytam , również o erytromycynie i chyba ze 4 razy na różnych forach słowo w słowo, także tego..... :)
      ps. sam osobiście się zmagam z 8 miechów z zapaleniem okołoustnym, spowodowanym cholera wie czym, i do tego te gule na żuchwie i czole, rumień, grudki pod nosem i na czole oraz koło oczu, a ostatnio po zastosowaniu benzacne na skroniach mam taką przesuszoną pokrzywkę, ale troche pomogło zastosowanie antyhistaminy. No nic spytam się konowała o biseptol , bo mupirocyna i klimandycyna kompletnie nie zdała egzaminu, ponieważ normalnie jak tego nie smaruję to skóra ma skupiska grudek tak jakby się łuszczyło i lekko suche , a po mupirocynie było nabrzmiałe i pokryte miodem i mega podrażnione. Najbardziej zastanawiające w tym wszystkim jest to, że zaczęło się niewinnie od kilku grudek , a podrażniło mnie haskovir, ten na zajady. życzę zdrowia i sam mam nadzieję na skórę jak wcześniej.

      Usuń
    4. Ja miałam mupirox maść z antybiotykiem i to nie działało. I tak samo jak U Ciebie zaczeło się od krostki na brodzie, którą wycisnęłam. Nauczka dla mnie na zawsze i Wy też zapamiętajcie: NIGDY NIC NIE WYCISKAMY!!!!! Teraz kuruję się soolantrą!!! Musi być dobrze!

      Usuń
  9. Bylem u dermatologa 1 czerwca, przepisala mi wlasnie soolantre. Stosowanie wylacznie na noc. Zastosowalem raz , nie wielka ilosc i pojawilo sie wieksze zaczerwienie niz bylo a to chcialem wlasnie wyleczyc, ale mysle sobie dobra moze to taka pierwsza reakacja na lek. Zastosowalem drugi raz , obudzilem sie i nie poznalem twarzy!!!! I to nie w pozytywnym znaczeniu. Bo dwoch zstosowaniach mam cala twarz ( oprocz czola ) w drobnych czerwonych krostach. Nic pieknego. Teraz nie wiem co mam zrobic. Odstawiam to bo mam twarz jak karter :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej skontaktować sie z dermatologiem niech on zdecyduje czy odstawiać czy przyzwyczajać skore bo ogolnie jest to dobry lek i naprawde pomaga ,mi pomógł na trądzik różowaty z grudkami,stosuje 3 tydzień i jest lepiej

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, ja mam to samo... Myslalam, ze to pierwszy efekt i zaraz zniknie. Zastosowalam krem od czwartku na noc, w sobote w dzien cala twarz w krostkach, swedzi, szczypie... czerwona przynajmniej jak indianka:/... Stosuje krem dalej, ale chyba tez odstawie, ciagle mam takie objawy jak wyzej, masakra... Do pracy trzeba chodzic, nawet podklad nie zakrywa tych swedzacych krost. Tak samo jak Ty mialam juz lepsza twarz przed zastosowaniem tego... Jestem zalamana, bo juz stosowalam Rozex, Metronidazol, Skinoren (po tym twarz tak czerwona i piekla...) bralam juz rozne antybiotyki nic... Mialam nadzieje, ze ten krem mi pomoze... Odstawiac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt zaczerwienienia musi być, gdyż ma takie działanie, polecam mocny nawilżający krem, najlepiej Bambino, mi pomogło :)

      Usuń
    2. Albo Nivea chociażby.

      Usuń
  12. Ja zaczynam soolantre dziś, dostałam też antybiotyk na 16 dni, Tetralysal - oby pomogło, bo twarz pali, piecze i swędzi i nie wygląda najlepiej, ja mam brać leki na noc, rano umyć twarz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez mam przepisany ten lek na noc.Na razie pomaga.Ale boje się pochwalic,zeby nie zapeszyc.Praktycznie od razu widac poprawę.A mi nic nie pomagalo.Leku Mirwaso nie polecam.Uzywam dopiero trzeci dzien.Mnie tez troche wysypalo,ale twarz mnie nie piecze i jestem bledsza:-)Oby tak dalej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam zapytać jak przebiega kuracja ?? ;) ja używam solantra od 29 czerwca ??

      Usuń
    2. Pierwszy lek po którym skóra mnie nie piecze a stosowałam wszystko.Rano mam buzie bledziutką(solantrę stosuję na noc).Tylko coś później tzn. w dzień robię może mam uczulenie na coś nie wiem. Rano używam Rosaliac AR i na to krem z filtrem 50 Iwostin (tak kazała mi moja lekarz) i coś mnie wtedy podrażnia hymm... W piątek idę na kontrole.

      Usuń
    3. Aaa i przypomniało mi się że moja lekarz kazała mi nakładac stopniowo ,pierwszy dzień brodę później + policzki nie od razu .Ale u mnie było ok .o dziwo!

      Usuń
    4. Piszesz, że coś cie uczula - moim zdaniem Rosaliac. Ja próbowałam wielu kremów na naszynka, na trądzik różowaty i zawsze twarz miałam czerwoną. Przez przypadek przestałam a posmarowałam kremem naprawczym Cicaplast Baume B5 i twarz zaczęła jaśnieć. Odstawiłam kremy na naczynka, bo chyba ich substancje czynne podrażniają.

      Usuń
    5. Dzięki,mnie też wszystkie na naczynka kremy uczulaja,napewno spróbuję.Może mi pomoże.Tyle kasy juz wydalam na kremy ze szkoda gadac....

      Usuń
    6. Ja tez mam wrazenie,ze rosalic ar pogarsza cerę. Po wyprobowaniu niemal wszystkich dermokosmetykow polecam sensibio ar i krem na tradzik rozowaty z clareny w koncu buzia wyciszona

      Usuń
  14. Siemka,
    Cierpie na trądzik różowaty, dziś wybrałem się do nowego dermatologa i przepisał mi właśnie soolantre do stosowania na noc a na dzień krem SPF50. Ponadto mam antybiotyk Tetralysal oraz tabletki które można dostać bez recepty - Niverosin. Mam nadzieje że pomoże bo wyglądam jak burak, leczenie u dwóch poprzednich dermatologów nie przyniosło praktycznie żadnej poprawy a nawet pogorszenie gdyż w ostatnim czasie pojawiły się drobne czerwone krostki na skroniach i czole, dodatkowo twarz piecze czasem i towarzyszy temu uczucie napiętości skóry, wolałbym każdą inną chorobę - której nie widać.
    A u was jak na chwile obecną efekty po soolantrze i tych antybiotykach ?

    OdpowiedzUsuń
  15. hej,
    Mi też dermatolog przepisał soolantre i właśnie dziś na noc mam zamiar użyć jej pierwszy raz, a tak się boje że jutro obudzę się całą czerwona z piekącą twarzą, bo moja skóra niemal na wszystko reaguje alergią. Trzymajcie kciuki, żeby tak nie było. Mam nadzieję że ta maść pomoże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też bardzo się bałam zastosować soolantrę.

      Usuń
  16. WITAM . RÓWNIEŻ MAM PROBLEM Z TRĄDZIKIEM RÓŻOWATYM MAM 2 LUB 3 STOPIEŃ. TEŻ DOSTAŁAM ANTYBIOTYKI I KREM SOLANTRĘ. MIAŁAM TWARZ CZERWONĄ WRAZ Z DUŻYMI BOLĄCYMI KROSTAMI CAŁY CZAS MNIE PIEKŁA. ŻADNE KREMY ANI NIC NIE POMAGAŁO. PO ZACZĘCIU STOSOWANIA KREMU DOPIERO PO TYGODNIU ZACZĘŁA SIE POPRAWA.TERAZ STOSUJE JUŻ 2 TUBKĘ I ZACZERWIENIENIA PRAWIE MINĘŁY- OCZYWIŚCIE CZASAMI WYJDZIE JAKAŚ KROSTKA ALE ZARAZ ZNIKA I PRZYNAJMNIEJ TWARZ MNIE NIE PIECZE A BUZIA NIE JEST PRZERAŹLIWIE CZERWONA. POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello,
    też mam przepisaną solantre przez dermatolog i leki antyalergiczne. Mój dermatolog chyba sam nie był przekonany czy to trądzik różowaty bo mam czerwone plamy na twarzy (nos i czoło ale zaczynają wychodzić też po bokach twarzy). Ale nie mam naczynek rozszerzonych i na tych czerwonych plamach nie mam tez zadnych krost. Mam kilka pytań do osób stosujących preparat trochę dłużej. Czy szczypie was twarz, ale tylko w pierwszej chwili po nałożeniu preparatu, czy to jednak nie jest normalne? Ja stosuję solantre na noc i rano moja twarz jest wysuszone i skóra sie luszczy. ..też tak macie? A może ja za mało kładę tego kremu..bardzo będę wdzięczna za pomoc :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po solantrze nic mnie nie pieklo od samego poczatku.Tylko mi dermatolog kazala powoli najpierw broda ,pozniej broda i cos i dopiero całość.

      Usuń
  18. Dostałam krem soolantra po 2 uzyciach mam bardzo zaczerwieniona twarz, piecze i okropnie boli:( mam wrażenie że jeszcze bardziej się pogorszylo:( czy ktoś też tak miał?:( po jakim czasie minęły Wam zaczerwienienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo są te zaczerwienia, skórka schodzi delikatnie miejscami, mi pod nosem zeszla dość mocno skóra, ale to nic, odbuduje się, moze tak ma być zejdzie razem z tymi krostami oby! Po pewnym czasie po 1 tyg. skóra się przyzwyczaja i już nie jest tak zle jak na samym poczatku.

      Usuń
  19. Cześć moja twarz zareagowała podobnie po drugim zastosowaniu kremu całą twarz miałam w czerwonych piekacych plamkach ale potem już było lepiej. Po tygodniu twarz zbladla ale teraz mam wrażenie że trądzik znów uległ zaostrzeniu ale solantry nie odstawiamy bo jak rano się budzę to ona rzeczywiście jest bledsza ale niestety wciągu dnia zaczyna się czerwienic. .szkoda że ta tubka jest tak mała...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja stosuję od 2 tygodni. W pierwszym tygodniu faktycznie się zaostrzyło ale każdego dnia drugiego tygodnia widać poprawę zdecydowaną. Nic nie wyskakuje,a krostki bledną. Stosuję na noc.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam.Stosuję Soolantre od miesiąca.Efekty rewelacyjne.Wcześnie j zastosowałam Rozex i nie było tak źle ale Soolantra wyleczyla mi twarz całkowicie.Na dzień dzisiejszy jest super.W przyszłym tyg.wizyta u dermatologa.Ważne aby dokładnie zmywac twarz płynem miceralnym lub tonikiem.Higiena twarzy pod kątem dermodex.Pasożyt tak jak w ulotce.W razie pytań e-mail dyskietka38@wp.Odpowiem w wolnej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda że adres jest wadliwy, bo chciałem do Ciebie napisać

      Usuń
    2. wadliwy bo ma być chyba wp.pl ale to każdy internauta chyba zna. Tak poza tym, też używam rozex o roku i teraz dostałem soolantrę. ciekawe jakie będą efekty. na rozex w sumie też nie narzekam bo jednak w porównaniu do niestosowania niczego jest duża poprawa

      Usuń
  22. Witam, ja również od 2 tygodni stosuje rano solantre i widze poprawę skóra nie piecze, nie swędzi i powoli blednie.A próbowałam juz wszystkiego. Na razie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja miałam podejrzenie trądziku różowatego i wykupiłam receptę a tu się okazało że to jakieś zakażenie wirusowe które musze leczyć antybiotykiem. Nie chce tutaj się bawić w sprzedawce, ale może ktoś chce zaoszczędzić na wizycie u dermatologa i chciałby soolantre za pół ceny(raz użyta)- może komuś by się przydała, bo u mnie się tylko zmarnuje. I jeszcze mam recepte na soolantre do wykupienia (recepta ważna od połowy września)Oto mój mail: a.llysek@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Stosuje dwa miesiące, przez 10 dni złuszczyła mi się cała przez lata smarowana wieloma specyfikami skóra. Wyglądało fatalnie. Obecnie jest bardzo dobrze ( nie zapeszyć). Twarz jest lżejsza o parę kilo. Czasami pojawia się mała krostka, ale nie ma porównania z tym co było

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy ktoś stosował Rosaliac AR??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pare razy do niego podchodzilam.Strasznie skora mnie piekla,wychodzi ze wlasnie od niego.

      Usuń
  26. witam, od lat borykam się z trądzikiem różowantym, nawroty co jakiś czas. na początku pomagał rozex i metronidazol. jednak teraz te masci już nie działaly. dermatolog przepisał Soolantrę, smaruje już tydzień. pierwsze kilka dni była masakra, było jeszcze gorzej,wysypka, krosty, swędzenie,ból przeokropny, byłam załamana.w pogotowiu miałam antybiotyki. na szczęście nie przerwałam leczenia. po tygodniu buzia nie do poznania, zero objawów, wszystko pięknie się wygoiło. jedyna wada maści-bardzo wysusza. trzeba dobrze natłuszczać buzię i będzie oki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziś jest szósty dzień jak smaruję się Soolantrą. Zaobserwowałem, że trądzik jakby zmienił kolor, tzn. stał się bardziej widoczny i jakby więcej krost wylazło. Czytając komentarze, to chyba normalne...No chyba, że się mylę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak potem? Też dostałem Soolantrę, ale jeszcze nie użyłem.

      Usuń
  28. Smarowałam 4 miesiące, czy muszę przerwać czy mogę smarować dalej. Jeśli tak to do jakiego czasu. Skóra jest jakby wyleczona, ale jeszcze mam blade ślady, drobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dermatolog jak przepisywała mi Soolantrę, powiedziała, że można ją stosować 4 miesiące i przerwa. Więc proponuję skonsultować z dermatologiem czas stosowania.

      Usuń
    2. I Co powiedzial ci lekarz? I jak wygląda u ciebie skóra po skonczonej Karacji? Proszę o odpowiedz

      Usuń
  29. Wczoraj byłam u dermatologa i własnie przepisał mi Soolantra.
    Jestem ciekawa bo w sumie nie wiadomo czy mam rumień czy trądzik różowawy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam rumień i taką szczypiącą skórę wokół ust. Zastanawiam się nad soolantrą. Napisz o efektach.

      Usuń
  30. Ja Soolantrę stosuję około miesiąca, poprawa jakaś jest, skóra jest mniej czerwona, buzia nie piecze, wypryski na twarzy mniejsze. Ale zobaczymy za następne 3 miesiące jaki będzie rezultat końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Solantrę stosowałam przez miesiąc i nic się nie zmieniło. Tylko na początku widać było poprawę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam. Od dziesięciu miesięcy leczyłam u siebie wysypkę na brodzie.Pierwsza diagnoza - opryszczka, leczenie nic nie dało.Druga diagnoza - uczulenie. Badania w kierunku pasożytom :wyniki ujemne.Dopiero ostatni atak mrozu spowodował że dokuczliwa dotąd wysypka zamieniła się w przerażającą,ropną zmianę obejmującą całą twarz.Tym sposobem jest nowa diagnoza - trądzik różowaty. Leki doustne przeciwzapalne i soolentra plus aknemycin. Po nałożeniu żadna z maści nie powoduje nieprzyjemnego uczucia.W pierwszym tygodniu nie było pogorszenia.Rany przestały rosnąć , stały się mniej zaognione i z każdej grudkowatej , bordowej zmiany wylała się ropa.W drugim tygodniu zniknęło uczucie bólu, świąd i kolor z borda zmienił się na czerwony.Trzeci tydzień : ze zmian została jedna trzecia , rany jakby się łuszczą ( skóra nie jest wysuszona tylko chore miejsca zrzucają zainfekowany naskórek ) przez co są prawie całkiem spłycone i wyglądają o wiele zdrowiej. U mnie stosowanie tych dwóch maści przyniosło znaczną poprawę. Przede mną jeszcze długie leczenie ale jest nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  33. krem soolantra używam od miesiąca
    jest już duża poprawa
    krosty zmiejszyły się ,a nowe nie pojawiają się

    OdpowiedzUsuń
  34. Myśle że wszystko zalezy od przyczyny trądziki. Jesli jest nim nurzeniec który nadmiernie sie rozpanoszył krem przynosi super efekty. jesli przyczyny sa inne niekoniecznie. Ja mam stany zapalne związane z kruchoscia naczyć, raczej dziedziczne i ogromnym uczuleniem na słońce. nie zaszkodzi i nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja stosuję już trzy miesiące.Na początku szybka poprawa, później zwątpienie bo wszystko wróciło,byłam konsekwentna i widzę dużą poprawę,uważam że to najlepszy produkt na trądzik różowaty,ja mam chyba drugi stopień.Uzyje jeszcze jedno opakowanie i zrobię przerwę

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam, dostałam receptę na soolantre, jutro mam ją do odbioru w aptece. Jak jest z jej dlugotrwalym stosowaniem? Czy po skonczonym leczeniu tradzik już nie powraca czy to jest leczenie na cale życie? Jakie macie jeszcze kosmetyki do codziennej pielegnacji? Jest w internecie wiele linii produktow dla cery z tradzikiem rozowatym

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy można opalać twarz po zastosowaniu tego kremu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dermatolog powiedziała, że nie można opalać twarzy,stosując krem soolantra, na dzień stosowac krem z filtrem. Osoby z trądzikiem różowatym powinny wystrzegać sie słońca bo to może pogorszyć stan cery. Narazie stosuję krem 4 dzień, zobaczymy czy będzie jakiś efekt.

      Usuń
  38. Po posmarowaniu twarzy dostałam nastepnego dnia strasznej alergii. Cała twarz była czerwona i obrzmiała, a w nastepnym dniu pojawiły sie jeszcze pęcherze wypełnione trescią surowiczą. Twarz tak spuchla , że oczy były jak szparki, towarzyszył temu tak wielki świąd, że z trudem powstrzymywałam sie od drapania.Twarz była tak wrazliwa, ze kazdy dotykajacy wlos spawial ból . Wyladowalam na oddziale ratunkowym w szpitalu. Minęło juz 6 dni od poczatków tej alergii a twarz cały czas jest zmieniona chorobowo i boje sie czy wroce do poprzedniego wyglądu. Trądzik rożowaty to pryszcz w porównaniu do tego co mnie spotkało!!! Uważajcie przy stosowaniu tego preparatu. ...moze tylko ja mam taką wrażliwosc ( zawsze byłam alergikiem, ale nigdy nie bylo takiej reakcji :(
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  39. Krem do twarzy musiałem mieć zawsze,dosłownie w każdej chwili przy sobie przez ponad sześć lat. Ryj czerwony jak u Żula!!!!!!Kilkanaście wizyt u dermatologa prywatnie!!! Kilka terapii antybiotykami przez 6 lat. Do czasu!!! Cud!!! Solantra przenajświętsza pomogła po trzech dniach w połączeniu z kremem przeciwsłonecznym. Raz mi pomógł AXOTRET, ale po nim wszystko wróciło ze zdwojoną siłą, w połączeniu z udarem, bo lekarz mi przepisał na Lato ten lek!!! Mało tego nie mogłem sobie poradzić 1,6 roku z uszami po nim tak mi wyschły i jakaś grzybica wlazła. Po 14 dniach Belosalicu maść wszystko wyzdrowiało w uszach. Ryja leczę dalej, ale i tak jest zajebiście. Mam nadzieję ,że się utrzyma i nie wróci to dziadostwo!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Osoby, które dopiero rozważają zakup, poproście dermatologa od razu o dwie recepty bo tubka jest malusia. Moja doktor kazała mi się stawić do kontroli za 1,5 m-ca, ale już teraz wiem, że będę musiała iść szybciej i wybulić kolejną stówę bo maści mi nie wystarczy na te 6 tyg. Mimo, że smaruję oszczędnie cienką warstwą.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zaraz po pierwszym posmarowaniu wypryski jakby się uspokoiły i lekko przybladły, cała twarz się wyciszyła. Po kolejnych aplikacjach nie było już żadnej poprawy - twarz jak przed rozpoczęczniem kuracji. Po paru tygodniach wypryski które miałam tylko nad lewą brwią i po lewej str. nosa rozniosły się na całe czoło i na drugą stronę nosa. Po kolejnych tygodniach nie ma żadnej poprawy, jest tylko gorzej, bo mam więcej wyprysków w nowych miejscach. Po 5 tyg. stosowania rezygnuję z leku. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Soolantra bardzo mi pomogła. Zmniejszył się rumień, grudki, zniknęły wypryski. Stosowałam ok. 3 miesięcy.
    Po zaprzestaniu kuracji, tak ok. po miesiącu powoli powracają ropne grudki. We wrześniu mam wizytę u dermatologa, więc zastanowimy się co dalej.
    Ale jest to i tak najbardziej skuteczny lek, jaki do tej pory przyjmowałam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Stosuję krem aczkolwiek z przerwami. Nie używam go cały czas. Co 2-3 miesiące robie sobie sesię 3 tygodniową. W przerwch pomiędzy stosowaniem używam kosmetyków na trądzik acnerose. Kremu na noc oraz kremu na dzień i taka właśnie kuracja mi najbardziej odpowiada. Cera wygląda bardzo dobrze, jest odżywiona oraz taka pielęgnacja jej najbardizej służy.

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacyjny lek, szybko złagodził moje zmiany na brodzie, które już na wszystko reagowały podraznieniem, tylko soolantra w końcu mi pomogła, jak dobrze , ze medycyna i środki lecznicze tak się to wszystko rozwija po tygodniu mam w końcu super skórę

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi równiez krem pomógł. A i do tej pory nie miałam przerwy od kilu miesięcy poniewaz boję się,ze jak odstawię to cera się pogorszy a na pewno tego bym nie chciała. Co do acnerose to słyszałam o serii, ale nie widziałam nigdzie w sklepach stacjonarnie, jedynie przez internet. Znalazł ktoś moze stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  46. Raz widziałam acnerose stacjonarnie w dozie, raz chyba również w gemini. Ale wydaje mi się,ze lepiej zamawiać przez neta bo jest taniej.

    OdpowiedzUsuń
  47. Stosuje soolantre 4 dzień i jest straszne zaostrzenie, mam wysypane całe czoło i policzki. Przedtem krosty pojawiały się sporadycznie i było tylko zaczerwienienie. Czy ktoś też tak miał? Zaostrzenie minęło? Czytałam że u niektórych tak to właśnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja tak mam Stosuje 5 dzien na noc i z dnia na dzień twarz piecze nowe wypryski i zaczerwienienia jest w gorszym stanie niż przed leczeniem.Nie wiem co robic

    OdpowiedzUsuń
  49. Pisałam 20 października swój wpis, teraz jestem prawie miesiąc po kuracji i jest rewelacja!!! Zero krost i zaczerwienienie o wiele mniejsze. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  50. Niestety u mnie Soolantra się nie sprawdziła . Posiadam dwa opakowania Soolantra krem 10 mg z terminem ważności 05/2019 . Opakowania w stanie nie naruszonym.
    Bliższe informacje na maila januszek_44@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć, słyszałam, że pomocne są produkty z Styrax Benzoin Resin Oil. Może ktoś kojarzy i jest mi w stanie napisać nazwę jakiegoś sprawdzonego i skutecznego? :)

    OdpowiedzUsuń
  52. https://tipy.interia.pl/artykul_18467,domowe-sposoby-na-tradzik-rozowaty,7.html
    Wejdźcie sobie na ten link ,są tam ciekawe naturalne sposoby.Powiem wam ,że ja już przerabiałam wszystko i ta soolantra najpierw pomagała,później już nie.Ja teraz staram się używac jak najmniej ,bo widzę że jak zaczynam coś wymyślac to jest jeszcze gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  53. Stosuje soolantre od 2 miesięcy i poprawa jest niewielka, szczerze maść robiona za 10zl była skuteczniejsza i ja spiwrotem otrzymałam. Nie zaszkodził śle tez nie pomógł. Z tej firmy również zakupiłam mirvaso - trzeba na to uważać, efekt po pierwszym użyciu super ale po kilku użyciach jak przestaje działać to twarz jest mega czerwona. Najlepszy jest ipl na rumień i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermatolog też przypisał mi soolantre i mirvaso. Solantra nakładać 2x dziennie rano i wieczorem. Mirvaso tylko doraźnie jak twarz jest mocno zaczerwieniona.

      Mam problem z tym, że po kilku godzinach od nałożenia kremu dostaje jakby reakcji alergicznej, twarz rozpalona cała czerwona. Podejrzewałem o to mirvaso faktycznie krem ten powoduje zmniejszenie rumienia, ale jak przestaje działać to dzieją się cuda.

      Czy IPL w twoim przypadku pomógł. Jak zapytałem demrmatologa czy IPL nie byłby dobrym rozwiązaniem to dostałem odpowiedź może zredukować, ale mozę także pogorszyć rumień.

      Usuń
  54. Mam rumień na policzkach i nosie, dermatolog przepisał mi Soolantrę. Na początku widziałam poprawę, ale teraz już wcale. Jedynie skóra się wygładziła, a rumień jak był, tak nadal jest. Stosuję ten krem przez miesiąc, więc jeszcze mam czas, może zadziała, bo męczę się z tym przez około 4/5 lat...

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam..stosuje juz 2 opakowanie solantry..Pierwsze wystarczylo mi na 2 miesiące.
    pierwszy tydzien stosowania nie byl obiecujacy..Skora byla zaczerwieniona bardziej, napięta..Po tym juz tylko lepiej..Jestem po ponadc2 miesiecznej kuracji i jest super..Nie mam czerwonych polikow, krostki zniknely..Czasem pojawi sie cos małego sle w porownaniu ze stanem poprzednim- bajka..W kuracji mialam jeszcze witamine PP I myje twarz cetaphilem i nie jak wczesniej Dave..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soolantra na 2 miesiące. W szoku jestem. Mi wystarczyło opakowanie na niecały miesiąc. Od 22 listopada do 13 grudnia. Stosując raz dziennie rano na twarz.

      Usuń
  56. Mam trądzik różowaty od dobrych kilku lat. Jest to odmiana grudkowo-krostkowa. Dotychczas jedynie Rosex mi pomógł, ale ostatnio lekarz polecił mi Soolantrę. Po dwóch dniach od zastosowania twarz stała się mega czerwona, bardzo mnie piekła a ja na następny dzień miałam ślub koleżanki, więc lek odstawiłam na jakieś 3 dni. Skóra się uspokoiła i zaczęłam stosować lek od nowa. Co dziwne, nie było żadnej reakcji na maść. Ani czerwonej skóry, ani pieczenia. Może więc to jest sposób na te efekty uboczne? Lek stosuję już miesiąc na noc, a na dzień Rosex i jest poprawa. Nie mam już grudek, skóra jest gładka, jednak naczynka nadal są widoczne, trochę mniej, ale nadal. Myślałam, że szybciej mi to zejdzie, ale walczę dalej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Niestety choroba powróciła solantra działa u mnie tylko w okresie jesień wiosna wtedy jest ok przychodzi lato i cały wysiłek pryska jak bańka mydlana.I znów pojawiają się chrosty i nos cały czerwony.

    OdpowiedzUsuń
  58. Widziałam w komentarzach nazwę acnerose, ja też stosowałam akurat ten krem, bo w żadne drogeryjne specyfiki nie wierzę. Wystarczy popatrzeć na ich skład.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja stosuje solantre i jest tylko gożej. Krosty bola jak cholera i swedza. Wrecz wysypalo mi po solantrze jeszcze wiecej niz mialem kroch. Jak odstawiam wraca do normy gdzie bylo pare krost. Takze nie wiem co o tym sadzic. Pierwsze co mi sie nasuwa to ze ten krem to badziewie. Wiekszoc tych komentarzy to reklama produktu nie zdanie uzytkownikow

    OdpowiedzUsuń
  60. Witajcie. Mam tradzik rozowaty grudkowo-krosrkowy na brodzie i pod nosem. Solantre stosuje juz tydzien zero poprawy czerwona cala broda z luszczaca sie skora i czerwone plamy pod nosem. Uzywac dalej? Jest szansa ze ta sollantra pomoze bo wydaje sie przereklamowaba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Używam soolantra kilka dni. Skóra zaczęła mi się strasznie łuszczyc. Zwłaszcza na brodzie i nosie. Plus czerwone plamy. Nie wiem czy tak ma być. Nawet przy łojotokowym zapaleniu skóry nigdy tak mi się skóra nie łuszczyla jak po tym kremie.

      Usuń
  61. Podpinam się do swego postu z 2 listopada 2019r. dopiero po I tygodniu dokładnie zaczyna coś się dziać, rano (soolantra na noc) jest jaśniej, w dzień czerwieniej, ale stosujemy dalej, bo widzę jakieś światełko w tunelu, a w I tygodniu byłam załamana. Trzeba uzbroić się w cierpliwość. Napiszę po jakimś czasie czy to działa.

    OdpowiedzUsuń
  62. Odgrzebuję temat. To moje drugie podejście do Soolantry. Po pierwszym, rok temu, miałam pogorszenie cery - zaostrzenie stanu zapalnego istniejących krost, wysyp nowych. Ropiało, bolało, ciężko to było przykryć jakimkolwiek makijażem. Miałam wrażenie, że lepiej działają domowe sposoby typu delikatne kosmetyki (toniki, kremy na trądzik różowaty), plus przecieranie tonikiem własnej produkcji z olejkiem z drzewa herbacianego, psikanie srebrem koloidalnym, używanie tylko pudrów mineralnych... Ostatnio trochę się pogorszyło i dermatolog zasugerowała, żebym dała jeszcze jedną szansę Soolantrze. To dopiero trzeci dzień, ale znowu jest tak samo - nasilenie objawów, wysyp nowych krost, pogorszenie stanu istniejących... Nie wiem, co o tym sądzić. Jakieś nowe opinie, wnioski, rady?

    OdpowiedzUsuń
  63. Pomocy! Czy ktoś jeszcze śledzi ten wątek? Kilka dni temu dermatolog stwierdził u mnie początek trądziku różowatego. Przepisał mi krem Soolantra do stosowania wieczorem. Już po dwóch dniach używania kremu skóra zaczęła mi się intensywnie łuszczyc w okolicach nosa, na brodzie i policzkach. W życiu tak mi się cera nie łuszczyla. Piecze i jest podrażniona. Czy tak ma być? Próbowałem się skontaktować z dermatologiem ale telefonicznie nc się nie dowiem. Mam wizytę za tydzień i nie wiem czy używać dalej ten krem czy nie? Nie dość że źle to wygląda to powoduje duży dyskomfort. Pomoże ktoś?

    OdpowiedzUsuń