środa, 14 września 2016

Opinie o leku Soolantra na trądzik różowaty

Soolantra opinie

Soolantra to lek, który lipcu 2015 r. uzyskał rejestrację w Polsce.

Soolantra to nowy lek do leczenia zmory wielu pacjentów i pacjentek - trądziku różowatego.  

Składnikiem aktywnym w leku Soolantra jest ivermectin (po polsku iwermektyna).

Choroba polega na powstawaniu procesu zapalnego na skórze niektórych okolic ciała (głównie na skórze twarzy).

Objawy:
  • Zaczerwienienia
  • Grudki
  • Krostki
  • Nadmierna tłustość skóry (skóra łojotokowa)
  • Poszerzenie drobnych naczyniek krwionośnych
Trądzik różowaty przebiega na zmianę z zaostrzeniami i ustępowania objawów chorobowych.

Mikroskopijny pasożyt skóry nużeniec (łac. Dermodex) jest uważany za podłoże
rozwoju trądziku różowatego. Soolantra działa przeciwpasożytniczo, pomaga w zwalczaniu choroby.

Soolantra na blogu Porady Lekowe

W lutym 2016 roku opublikowałem na blogu Porady Lekowe post na temat leku Soolantra, który spotkał się z dużym zainteresowaniem czytelników bloga i internautów. Do chwili obecnej (wrzesień 2016) post ma ponad 19 tysięcy wyświetleń.

Wiele osób dzieliło się opiniami na temat działania Soolantry i na temat swoich doświadczeń w leczeniu trądziku różowatego.

Pod postem jest 29 komentarzy, dużo jest opinii o Soolantra.
Przeważają opnie pozytywne (ok. 75-80%).

Opinia nr 1

"Efekty super! Po 3 dniach poprawa."

Opinia nr 2

"Pomaga faktycznie, ale czy faktycznie może pomoc na tyle, że grudki już nigdy
nie powrócą po zakończonej terapii?"

Opinia nr 3

"Soolantra działa, miałam trądzik między drugim a trzecim stopniem. Znika całkowicie, pytanie na jak długo ?" 

Opinia nr 4

"Stosuję od ok. miesiąca i jestem bardzo zadowolona. Krem ma bardzo delikatne
działanie, nie powoduje żadnych podrażnień, łatwo się wchłania, skóra wygląda
naturalnie i świeżo. Oby tylko efekt utrzymał się także po zakończeniu kuracji.
Nadaje się świetnie pod makijaż, nie trzeba mieć oporów przed stosowaniem go na dzień."

Opinia nr 5

"Byłem u dermatologa 1 czerwca, przepisała mi właśnie Soolantrę. Stosowanie
wyłącznie na noc. Zastosowałem raz , nie wielka ilość i pojawiło się większe
zaczerwienie niż było a to chciałem właśnie wyleczyć, ale myślę sobie dobra
może to taka pierwsza reakcja na lek. Zastosowałem drugi raz , obudziłem się i
nie poznałem twarzy!!!! I to nie w pozytywnym znaczeniu. Bo dwóch zastosowaniach
mam cala twarz ( oprócz czoła ) w drobnych czerwonych krostach. Nic pięknego.
Teraz nie wiem co mam zrobić. Odstawiam to bo mam twarz jak krater :( "

Opinia nr 6

"Hej, ja mam to samo... Myślałam, ze to pierwszy efekt i zaraz zniknie.
Zastosowałam krem od czwartku na noc, w sobotę w dzień cala twarz w krostkach,
swędzi, szczypie... czerwona przynajmniej jak indianka:/... Stosuje krem dalej,
ale chyba tez odstawie, ciagle mam takie objawy jak wyżej, masakra... Do pracy
trzeba chodzić, nawet podkład nie zakrywa tych swędzących krost. Tak samo jak
Ty miałam już lepsza twarz przed zastosowaniem tego... Jestem załamana, bo już
stosowałam Rozex, Metronidazol, Skinoren (po tym twarz tak czerwona i
piekła...) brałam już różne antybiotyki nic... Miałam nadzieje, ze ten krem mi
pomoże... Odstawiać?"

Opinia nr 7

"Ja zaczynam Soolantre dziś, dostałam też antybiotyk na 16 dni, Tetralysal - oby
pomogło, bo twarz pali, piecze i swędzi i nie wygląda najlepiej, ja mam brać
leki na noc, rano umyć twarz."

Opinia nr 8

"Ja tez mam przepisany ten lek na noc.Na razie pomaga.Ale boje się
pochwalić,żeby nie zapeszyć.Praktycznie od razu widać poprawę.A mi nic nie
pomagało. Leku Mirwaso nie polecam. Używam dopiero trzeci dzień.Mnie też trochę
wysypało,ale twarz mnie nie piecze i jestem bledsza:-) Oby tak dalej.."

Opinia nr 9

"Pierwszy lek po którym skóra mnie nie piecze a stosowałam wszystko.Rano mam buzie bledziutką(solantrę stosuję na noc). Tylko coś później tzn. w dzień robię może mam uczulenie na coś nie wiem. Rano używam Rosaliac AR i na to krem z filtrem 50 Iwostin (tak kazała mi moja lekarz) i coś mnie wtedy podrażnia hymm... W piątek idę na kontrolę."

Opinia nr 10

"Siemka, Cierpię na trądzik różowaty, dziś wybrałem się do nowego dermatologa i przepisał mi właśnie Soolantrę do stosowania na noc a na dzień krem SPF50.
Ponadto mam antybiotyk Tetralysal oraz tabletki które można dostać bez recepty
- Niverosin. Mam nadzieje że pomoże bo wyglądam jak burak, leczenie u dwóch
poprzednich dermatologów nie przyniosło praktycznie żadnej poprawy a nawet
pogorszenie gdyż w ostatnim czasie pojawiły się drobne czerwone krostki na
skroniach i czole, dodatkowo twarz piecze czasem i towarzyszy temu uczucie
napiętości skóry, wolałbym każdą inną chorobę - której nie widać.  A u was jak
na chwile obecną efekty po Soolantrze i tych antybiotykach ?"


Opinia nr 11

"WITAM . RÓWNIEŻ MAM PROBLEM Z TRĄDZIKIEM RÓŻOWATYM MAM 2 LUB 3 STOPIEŃ. TEŻ DOSTAŁAM ANTYBIOTYKI I KREM SOLANTRĘ. MIAŁAM TWARZ CZERWONĄ WRAZ Z DUŻYMI
BOLĄCYMI KROSTAMI CAŁY CZAS MNIE PIEKŁA. ŻADNE KREMY ANI NIC NIE POMAGAŁO. PO
ZACZĘCIU STOSOWANIA KREMU DOPIERO PO TYGODNIU ZACZĘŁA SIĘ POPRAWA.TERAZ STOSUJE
JUŻ 2 TUBKĘ I ZACZERWIENIENIA PRAWIE MINĘŁY- OCZYWIŚCIE CZASAMI WYJDZIE JAKAŚ
KROSTKA ALE ZARAZ ZNIKA I PRZYNAJMNIEJ TWARZ MNIE NIE PIECZE A BUZIA NIE JEST
PRZERAŹLIWIE CZERWONA. POZDRAWIAM."

Opinia nr 12

"Dostałam krem Soolantra po 2 użyciach mam bardzo zaczerwieniona twarz, piecze i
okropnie boli:( mam wrażenie że jeszcze bardziej się pogorszyło:( czy ktoś też
tak miał?:( po jakim czasie minęły Wam zaczerwienienie?"

Opinia nr 13

"Cześć moja twarz zareagowała podobnie po drugim zastosowaniu kremu całą twarz
miałam w czerwonych piekących plamkach ale potem już było lepiej. Po tygodniu
twarz zbladła ale teraz mam wrażenie że trądzik znów uległ zaostrzeniu ale Soolantry nie odstawiamy bo jak rano się budzę to ona rzeczywiście jest bledsza
ale niestety w ciągu dnia zaczyna się czerwienić. .szkoda że ta tubka jest tak
mała..."

Opinia nr 14

"Ja stosuję od 2 tygodni. W pierwszym tygodniu faktycznie się zaostrzyło ale
każdego dnia drugiego tygodnia widać poprawę zdecydowaną. Nic nie wyskakuje, a krostki bledną. Stosuję na noc."

Opinia nr 15

"Witam.Stosuję Soolantre od miesiąca. Efekty rewelacyjne.Wcześniej zastosowałam
Rozex i nie było tak źle ale Soolantra wyleczyła mi twarz całkowicie.Na dzień
dzisiejszy jest super.W przyszłym tyg.wizyta u dermatologa.Ważne aby dokładnie
zmywać twarz płynem miceralnym lub tonikiem.Higiena twarzy pod kątem
dermodex.Pasożyt tak jak w ulotce.W razie pytań e-mail dyskietka38@wp.Odpowiem
w wolnej chwili :-)"

Opinia nr 16

"Witam, ja również od 2 tygodni stosuje rano Soolantre i widzę poprawę skóra nie
piecze, nie swędzi i powoli blednie. A próbowałam już wszystkiego. Na razie
jestem zadowolona."

Opinia nr 17

"Stosuje dwa miesiące, przez 10 dni złuszczyła mi się cała przez lata smarowana
wieloma specyfikami skóra. Wyglądało fatalnie. Obecnie jest bardzo dobrze ( nie
zapeszyć). Twarz jest lżejsza o parę kilo. Czasami pojawia się mała krostka,
ale nie ma porównania z tym co było"


Soolantra opinie

Podziel się swoją opinią

Proszę osoby, które leczą się lub leczyły się lekiem Soolantra o opinie na temat działania tego leku, jego wad, zalet i ewentualnych działań ubocznych.
Opinie proszę zamieszczać w komentarzach pod postem.
Dziękuję !

15 komentarzy:

  1. stosuje już trzeci miesiąc było już dobrze ,od jakiś dwóch tygodni wyskoczyły mi krostki na brodzie dużo ich a od tygodnia mam wysyp pod okiem zaczełam dodatkowo rano smarować metronizadolem zobaczymy czy minie niepokoje sie tymi pod okiem bo nie wiem co na nich metronizadol pod oczy się nie nadaje ,

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że większość jest pozytywnych opinii. Lek jest na pasożyty ale czy każdy z Was miał robione badanie na nużeńce? Bo ja nie miałam a lek został mi przepisany. Od jutra zaczytam stosować: rano Rozex wieczorem Soolantra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozex to typowy lek ale bardzo slaby na nuzenca pomaga ale chwilowo sa 3 odmiany slaba wykonczy 3 nie dasz rady wiem bo walcze od 6 lat warto sie przebadac przed i po oczywiscie mikroskopem a dermatolodzy dzis eksperymentuja na solantrze moze mi pomoze jezeli jednak jest nuzeniec polecam spirytus krem robiony w aptekach na zamowienie plus solandra dodatkowo higiena recznik papierowy na codzien zmiana poszewek i jeden recznik jedna kompiel te sku....... sa wszedzie ha ha ha a i zamrazanie pomaga czapki itp 12 godz wykancza wszystko

      Usuń
  3. Witam,

    Słaby lek , pomaga tylko w stanach początkowych w zaawansowanym stadium tylko antybiotyk :(
    Pasożyta trzeba zwalczać od środka krem tylko z zewnątrz maskuje chorobę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. na mnie nie działa, niepotrzebnie wydałam 50 zł

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo pomogła z trądzikiem różowatym, wyleczyła mnie. Używałam 4 miesiące,grudy i rumień zniknęły. Czasami coś mi wyskoczy,wtedy używam jej na same zmiany. Pokecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. witam.własnie stosuje solantre twarz czerwona piecze przy zawstydzeniu sie lub stresie czerwona twarz cała ,ja jednak jestem innego zdania i postanowiłem zapisac sie na laser cutera niedługo sie wybieram na ten laser bo moim zdaniem te kremy sa drogie a nic nie dadza laser jest dosc drogi ale wiem ze skuteczny niechce mi sie juz zyc z tym tradzikiem,pozdrawiam Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Męcze sie z tradzikiem 12 rok. Soolantra odmienila moja buzke juz po 3 tyg bylo widac mega poprawe. Obecnie jestem na etapie 2 miesiaca. Cera cuudo. Tradzik i czerwona buzia zmniejszyla sie do 95%

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,

    czy Wy również w pierwszych dniach stosowania mieliście pogorszenie stanu skóry? Ja stosuję od 3 dzień i jest nieciekawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na Twoim miejscu poszłabym na laser póki jeszcze nie nasz gruszek. Ja mnie super podziała i przez dłuższy czas miałam spokój z rumieniem i kostkami. Zaszła w ciążę, po urodzeniu karmi łam pół roku piersią i teraz wyglądam koszmarnie bo nie podawała się żadnym zabiegom

      Usuń
    2. Poczytaj o nużeńcu. krem jest dobry a chwilowe pogorszenie jest wynikiem mordu pajęczków. Ich truchła pozostają w skórze i powodują kolejną infekcję. Bądź cierpliwa bo pełna eksterminacja demodexa trwa długo- średnio 90 dni lub nawet dłużej.

      Usuń
  9. Mam cerę naczynkowa, bardzo delikatna i suchą. Na policzkach i brodzie mam rumień z kilkoma popękanymi naczynkami. Mam gładka twarz bez Żadnych grudek czy zmian trądzikowych. Lekarz okreslil to jako bardzo początkowe stadium trądziku różowatego po czym przepisal mi solantre. Czytając różne publikacje zastanawiam się czy ona nie jest dla mnie zbyt inwazyjna, czy na pewno mi pomoże pozbyć się rumienia i czy nie pogorszy stanu skóry. Macie jakieś przemyślenia, doświadczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam próbowałaś leczenia ja mam taką samą diagnoze i nie wiem co robić?

      Usuń
  10. Na razie stosuję ten krem od tygodnia. Niestety moje policzki są bardziej czerwone, a trądzik różowaty zaostrzył się :(Wyglądam jak burak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po użyciu kremu soolantra moja twarz była czerwona i piekąca. W składzie jest alkohol jakieś dziwne składniki podrażniające skórę. Nie polecam alergikom i osobom z wrażliwą cerą. Ten krem jest drogi i przereklamowany.Szkoda kasy.

    OdpowiedzUsuń