wtorek, 24 listopada 2015

Zulbex - szybka ulga na zgagę, refluks, wrzody żołądka i dwunastnicy

Zulbex - szybka ulga na zgagę, refluks, wrzody

Wrzodowcy, ludzie chorujący na chorobę wrzodową żołądka i dwunastnicy, którzy cierpią bardzo z powodu bólów, zgagi, nadkwaśności i niestrawności, doceniają szybkie działanie leku przeciwrzodowego. 
Szybkie działanie to szybkie ustępowanie męczących dolegliwości.

Obecnie stosowane jest wiele leków na choroby związane z nadprodukcją w żołądku żrącego kwasu:
  • zgaga (przedostawanie się kwasu solnego z żołądka do przełyku)
  • zapalenie przełyku i uszkodzenia przełyku (nadżerki, owrzodzenia itp.)
  • nadżerki i zapalenie żołądka lub dwunastnicy
  • wrzody żołądka i dwunastnicy
  • choroby żołądka i dwunastnicy związane z bakterią Helicobacter pylori (H. pylori)
Leki na te choroby są dostępne zarówno bez recepty, jak i na receptę. Te, które lekarz przepisze na receptę  mogą być także lekami refundowanymi (odpłatność 50%).

Ważniejsze leki stosowane w tych schorzeniach to: Controloc, Polprazol, Nexium, Emanera, Mesopral, Lanzul, Renazol, Ortanol, Helicid, Anesteloc, Nolpaza, Pantogen, Panzol, Helides, Stomezul i inne.

Zulbex - nowy, lepszy, skuteczniejszy i o szybkim działaniu

Od niedawna pojawił się nowy lek przeciwwrzodowy o nazwie Zulbex.

Dostępne są tabletki 10 i 20 miligramów (mg) w pudełkach po 28 sztuk.

Zulbex NIE MA zamienników lub odpowiedników w polskich aptekach; jest to jedyny taki lek na polskim rynku.

Zulbex cena

Odpłatność za lek Zulbex jest 100 % (nie ma zniżki).
Cena za Zulbex 10 mg 28 tabletek wynosi ok. 29 zł.
Cena za ten lek 20 mg 28 tabletek to ok. 33,50 zł.
Cena Zulbexu w poszczególnych aptekach może się różnić (cena wolnorynkowa, nieregulowana przez NFZ).

Typowe dawkowanie leku Zulbex to 1 tabletka 20 mg 1 raz dziennie (rzadziej stosuje się dawkę 10 mg). Czas leczenia ustala lekarz, ale zazwyczaj jest to 4-6 tygodni.

Zulbex ma zalety, które przynajmniej niekiedy mogą okazać się przydatne w leczeniu.
Są to:
zulbex 10 mg 20 mg gerd wrzody zgaga refluks

  1. można go stosować po jedzeniu, a nie koniecznie na czczo czy  na pusty żołądek
  2. siła działania (większa niż innych leków stosowanych w tych schorzeniach)
  3. szybkość działania

Szybkość działania ma znaczenie ponieważ w przypadku innych leków na pełny efekt trzeba często zaczekać kilka dni. W wypadku Zulbexu efekt może być już w ciągu 1 dnia leczenia.

Zulbex ulotka

Pełne informcje o leku Zulbex (rabeprazol) można znaleźć w ulotce tego leku (format PDF).

5 komentarzy:

  1. Ten lek jest tylko drogi. Nie działa wcale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy bzdurę napiąłeś. Od długiego czasu mam problemy z żołądkiem zgaga, bóle, reflux można by długo wymieniać. U gastrologa leczyłem się 3 lata, aż pewnego dnia nie mogłem wytrzymać z bólum a ze do kolejnej wizyty u gastrologa musiał bym czekać 3 miesiące, poszedłem do lekarza rodzinnego przepisał mi zulbex i ulcamedm ta kombinacja leków sprawiła ze po 2 dniach znów czułem się jak nastolatek ( na żołądku) i mogłem jeść wszystko ( choć to nie jest dobry pomysł z tym jedzeniem na dłuższa metę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że komuś pomógł. Ja po 2 tabletce zaczęłam odpływać. Rok temu przeżyłam wstrząs anafilaktyczny. Do końca życia mam zakaz przyjmowania tego leku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ta tabletka jest bezcenna szkoda ze jest na tecepte .Bez niej zgaga by mnie zameczyla i powiem ze inne lekarstwa za zgage na mnie nie dzialaja z tym lekarstwem mozna jesc wszystko a wystarczy wziasc jedna tabletkie i ulga jest na dlugi czas ja biore przez tydz i na dluzszy czas mam problem z glowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry lek biore go 3 lata nic innego nie pomagalo mam zapalenie bony sluzowej zoladka refluks i helokobakter ale cena w niektorych aptekach kosztuje nawet 100 procent drozej nie rozumiem dlaczego az tyle

    OdpowiedzUsuń